O czym pamiętać organizując imprezę firmową

Imprezy firmowe organizowane dla klientów lub kontrahentów są skutecznym sposobem wzmacniania wizerunku i budowy więzi biznesowych. Przygotowanie efektywnego eventu nie jest zadaniem prostym i wymaga starannych przygotowań. Nie obędzie się bez gruntownego przemyślenia potrzeb i możliwości, a kluczem do sukcesu będzie atrakcyjny scenariusz i perfekcyjna realizacja całego przedsięwzięcia. Na szczęście organizatorzy nie o wszystkim muszą myśleć sami. Skorzystanie z profesjonalnego wsparcia w zakresie obsługi technicznej może zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy.

Od czego zacząć?

Ważne jest miejsce i charakter spotkania. Imprezy plenerowe mają w sobie dużo uroku, jednak są obarczone ryzykiem wystąpienia niesprzyjającej aury. W praktyce oznacza to, że zawsze musimy mieć w zanadrzu plan B, czyli alternatywę pozwalającą na zapewnienie atrakcji niezależnych od pogody. W przypadku eventów organizowanych w pomieszczeniach zamkniętych zyskujemy gwarancję stabilnych warunków, jednak takie lokalizacje w znacznym stopniu ograniczają swobodę wyboru atrakcji. Na kształt scenariusza wpływać będzie nie tylko miejsce, ale też charakter wydarzenia. Imprezy integracyjne organizowane dla pracowników zazwyczaj cechuje mniej formalny charakter. Jeżeli natomiast wśród zaproszonych gości pojawią się przedstawiciele kluczowych z punktu widzenia biznesu klientów lub partnerów, to zdecydowanie wskazana będzie forma nieco bardziej oficjalna.

Zapewnienie zaplecza noclegowego oraz cateringu nie powinno stanowić dużego wyzwania. Hotele i ośrodki konferencyjne prześcigają się w walce o klienta biznesowego, gotowe pakiety podlegają daleko idącej personalizacji, tak więc kwestie aprowizacyjne zależą jedynie od fantazji i budżetu. Nieco inaczej prezentuje się realizacja zaplecza technicznego, w tym przede wszystkim oprawy audiowizualnej. Nie ma tu miejsca na półśrodki, konieczne jest zapewnienie zarówno efektywnych metod przekazu, które posłużą do emisji kluczowych informacji, jak i zaplecza rozrywkowego. Odpowiednia organizacja sceny obejmuje między innymi stworzenie atrakcyjnej scenografii, zapewnienie oświetlenia, nagłośnienia i multimediów, ale też w zależności od potrzeb może wymagać przebudowy istniejącej infrastruktury, na przykład przez rozstawienie dodatkowych podestów. Nie są to zadania, które da się zrealizować w sposób amatorski.

Obsługa techniczna imprez – Warszawa

O tym, jak szeroki wachlarz możliwości i środków do wykorzystania otwiera się przed organizatorami imprez, przekonamy się, odwiedzając stronę firmy 3Tech. Firma zajmuje się wsparciem technicznym imprez firmowych, a zaplecze, którym dysponuje, pozwoli uatrakcyjnić każde spotkanie, niezależnie od jego typu i wielkości. Znajdziemy tu nie tylko konstrukcje sceniczne, systemy światła, dźwięku i wizji, ale też możemy liczyć na wsparcie tłumaczeń symultanicznych, czy też organizacji video streamingu. To ostatnie rozwiązanie zasługuje na szczególną uwagę, stwarza bowiem możliwość dotarcia w czasie rzeczywistym do znacznie szerszej grupy odbiorców.

Obsługa techniczna imprez Warszawa i okolice nie musi być przedsięwzięciem kosztownym i skomplikowanym. Staranny dobór partnera pozwala uzyskać niezwykle korzystny stosunek kosztów do jakości usług, co z pewnością będzie procentowało w przyszłości.