W dobie komputeryzacji i przekazów multimedialnych każda informacja powinna być przedstawiona w atrakcyjnej dla odbiorcy formie. Jak wynika z analiz ekspertów, największą uwagę przyciągają przekazy audiowizualne. Dlatego, pragnąc dotrzeć do dużej grupy odbiorców, warto w nie zainwestować.
Interaktywnie i multimedialnie
Nowoczesny przekaz informacji powinien angażować wszystkie zmysły odbiorcy. Jesteśmy coraz bardziej uzależnieni od nagrań filmowych, dlatego to one są obecnie najbardziej atrakcyjne dla naszych oczu i uszu. Mają też dodatkową zaletę, szczególnie ważną dla młodych, zabieganych osób: nie wymagają długiego czasu na zapoznanie się z nimi, jak byłoby w przypadku tradycyjnego, pisemnego przekazu. Na obejrzenie filmu potrzeba kilkadziesięciu sekund, może minuty – tyle wystarcza, by najważniejsze informacje zostały przekazane.
Wideo jest tak atrakcyjne, gdyż pomaga skupić umysł, ale również ułatwia wyobrażenie sobie, jak sami czulibyśmy się w przedstawionej sytuacji – twierdzi specjalista ds. multimediów z Grupy MEON, Krzysztof Kabaciński. – Za przykład weźmy targi agroturystyczne, podczas których jeden z wystawców zdecydował się na ustawienie obok swojego stoiska ekranu dotykowego. Wyświetlane są na nim zdjęcia z okolicy tego gospodarstwa, które uczestnicy targów mogą swobodnie przewijać. Zastosowana aplikacja pozwala również na obejrzenie filmu z tego miejsca, na którym dzieci bawią się na placu zabaw, a dorośli pływają kajakami po pobliskim jeziorze. Wielu uczestników targów z łatwością wyobrazi sobie, jak sami czuliby się w tym miejscu: przyjemnie wypoczęci, z dala od codziennych problemów. W efekcie chętniej skorzystają z tej oferty – podkreśla ekspert.
Ekrany LED – wszędzie tam, gdzie przyciągną uwagę
Ekran LED jest łatwy do umieszczenia praktycznie w każdym miejscu. Odznacza się stosunkowo niewielkim rozmiarem, mobilnością, łatwością montażu i obsługi. Dlatego jest idealnym wyborem dla każdego, kto chciałby umieścić go przy swoim stoisku podczas targów czy wystawy. Sprawdzi się także jako sposób prezentacji najważniejszych informacji w urzędzie czy muzeum.
Ekrany LED pozwalają wyróżnić się na tle konkurencji i przyciągnąć większą liczbę odbiorców. Zwłaszcza muzea i galerie mogą na nich skorzystać, gdyż zwiedzający chętniej obejrzą interaktywną wystawę, niż statyczną, gdzie mogą jedynie przechadzać się pomiędzy eksponatami.
Telebim – idealny podczas imprezy masowej
Telebimy odznaczają się dużymi rozmiarami, dlatego najlepiej sprawdzają się na imprezach masowych, takich jak koncerty, festiwale, czy mecze. Dzięki nim każdy uczestnik takiego spotkania będzie miał zapewniony doskonały widok na występującego artystę czy sportowców, co sprawi, że emocje będą tym większe.
Jak wiadomo, ani imprezy masowe, ani targi, nie odbywają się codziennie. Dlatego grupa MEON, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, oferuje im wynajem telebimów i ekranów LED. Jest to atrakcyjna forma współpracy, pozwalająca na skorzystanie z nowoczesnych technologii wówczas, kiedy są one naprawdę potrzebne, bez generowania dodatkowych kosztów za czas ich bezczynności.
Czym cechuje się sprzęt firmy MEON? Przede wszystkim możliwe jest jego praktycznie natychmiastowe wypożyczenie, a także konsultacje ze specjalistami, w celu dobrania najwłaściwszych urządzeń do danej imprezy. Dzięki nowoczesnym technologiom możliwe jest stworzenie konstrukcji telebimu o powierzchni nawet ponad 120 m2. Obrazy mogą być wyświetlane w dowolnych rozdzielczościach, w tym FullHD oraz 4K. Telebimy są przygotowane z myślą o zmiennych warunkach atmosferycznych, dlatego cechuje je duża odporność, a ich jasność nie zależy od oświetlenia otoczenia.
Stół dotykowy – rozrywka, informacja, reklama
Wielofunkcyjne, przygotowane w estetycznej i jednocześnie atrakcyjnej wizualnie formie, multimedialne stoły dotykowe to kolejna gałąź produktów MEON. Potrafią zaangażować osoby w różnym wieku, będąc zarówno źródłem rozrywki, jak i wiedzy.
Ogromną zaletą stołu dotykowego jest to, iż przyciąga osoby zainteresowane i ułatwia im samodzielne wyszukiwanie informacji w miejscach takich jak muzea, punkty rozrywkowe czy sprzedażowe. Informacje przekazane w ten sposób są łatwe do zapamiętania i mogą stanowić element skutecznej reklamy. Ich innowacyjność pozwala wyróżnić się na tle konkurencji i uatrakcyjnia pobyt w danym miejscu.
Dodatkowym atutem stołu multimedialnego jest możliwości zainstalowania dedykowanej aplikacji, przygotowanej przez MEON. Pozwoli ona w pełni wykorzystać możliwości sprzętu, a także zapewni bezproblemowe jego funkcjonowanie.