Polacy częściej dokonywaliby zakupów w sklepach, w których można płacić kartą. Wydawaliby też wtedy większe kwoty, niż płacąc gotówką – wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar TNS na zlecenie Mastercard. To wyraźny przekaz klientów skierowany do przedsiębiorców.

Program Polska Bezgotówkowa – poznaj go lepiej!

Targi, bazary, osiedlowe sklepy, salony fryzjerskie i kosmetyczne – to właśnie w nich najrzadziej można dokonać płatności kartą. To duże utrudnienie dla klientów, którzy – zwłaszcza w Polsce – niezwykle wysoko cenią sobie wygodę, bezpieczeństwo i szybkość transakcji dokonywanych bezgotówkowo. Naprzeciw ich potrzebom wychodzi Fundacja Polska Bezgotówkowa.

Fundacja uruchomiła program Polska Bezgotówkowa, który jest wspólną inicjatywą Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii, Związku Banków Polskich, wydawców kart, agentów rozliczeniowych i organizacji płatniczych. Organizatorzy programu chcą wesprzeć przedsiębiorców, którzy nie zapewniali do tej pory możliwości płatności bezgotówkowych w swoich placówkach oraz tych, którzy otwierają nowy biznes.

Dzięki partnerowi programu – eService – przedsiębiorca może otrzymać do 3 terminali płatniczych za darmo. Dodatkowo ma zapewnione wsparcie techniczne, a także gwarancję nie ponoszenia kosztów za transakcje przez okres 12 miesięcy pod warunkiem, że kwota przyjęta przez terminal nie przekroczy w okresie dofinansowania 100 tys. zł.

Darmowe terminale płatnicze? Dowiedz się jak je otrzymać!

By wziąć udział w programie, należy wybrać na stronie bezgotowki.pl terminal dopasowany do potrzeb swojej firmy, następnie wypełnić zgłoszenie, przejść pomyślnie weryfikację i czekać na kuriera z dostawą. Więcej informacji o programie dostępnych jest na stronie bez gotówki. https://bezgotowki.pl/o-programie/

Program Polska Bezgotówkowa, oferując darmowe terminale bez abonamentu, daje realne wsparcie nie tylko dla przedsiębiorców. Większa dostępność terminali oznacza także większą wygodę dla klientów. Od 2015 roku płatności bezgotówkowe w Polsce niezmiennie zyskują na popularności. Co więcej, wciąż pojawiają się nowe formy płatności bezgotówkowej i wiele wskazuje na to, że trend ten będzie się utrzymywał.

Przedsiębiorcy nie mogą nie dostrzegać tej zmiany i preferencji klientów, którzy – gdy nie mogą dokonać płatności kartą – często są zmuszeni do zrezygnowania z zakupów czy skorzystania z usługi w danym miejscu.